dissabte, 18 de juliol del 2009

Consulta ciudadana sobre la Diagonal

Aqui teniu una carta publicada en la premsa que ens ha enviat una companya


L’Ajuntament ha decidit transformar la Diagonal. Així comença el tríptic en què s’ens demana opinió sobre com creiem que s’hauria de la remodelació. Al tríptic i també al web, se’ns pregunta si volem tramvia, si pensem que cal ampliar les voreres, què fer amb els arbres... Estic preocupada, Sr. alcalde, perquè tot comentant la iniciativa, encara no he trobat ningú que vulgui invertir ni un cèntim dels seus impostos en ¡ modificar el carrer. Tots pensem que hi ha un munt de mancances més bàsiques i prioritàries: educació, sanitat, vellesa, immigració... Si es fa el recompte d’aportacions davant notari –oi que ho farà així, Sr. Alcalde- estic segura que no es transformarà el carrer, no cal .Si un dia veig que comencen les obres, pensaré que m’han enganyat i m’avergonyiré del meu Ajuntament.


IRENE MONFERRER

BARCELONA


Publicat en el ADN