dilluns, 10 de desembre del 2012

CGT ENSENYAMENT S’OPOSA FRONTALMENT A LA VULNERACIÓ DE LA IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA


 
CGT Ensenyament ha criticat i s’ha oposat a l’esborrany de Ley Orgánica de Mejora de la Calidad de la Educación (LOMCE) del ministre Wert per la recentralització del currículum, la segregació classista de l’alumnat, la jerarquització dels centres educatius, la concepció mercantilista de l’educació...

Ara ens trobem amb modificacions al projecte esmentat que en comptes de corregir aquests disbarats aprofundeixen encara més en les seves concepcions ideològiques ultramuntanes.

CGT Ensenyament s’oposa frontalment a la minoració o condicionament de les llengües pròpies i no castellanes en el currículum escolar i, especialment, a la vulneració del programa d’immersió lingüística a Catalunya.

També a la reintroducció d’una assignatura “alternativa a la religió catòlica” amb la finalitat de potenciar aquesta. Reivindiquem la laïcitat com un dels valors socials essencials i consubstancial a l’educació pública.

CGT Ensenyament dóna suport i encoratja la ciutadania a secundar les mobilitzacions programades per a la jornada de lluita del 13 de desembre contra la LOMCE i les retallades en educació.

Barcelona, 4 de desembre de 2012

CGT Ensenyament